AUTODATA is thuis in alle soorten restwaardes. Van verkoopprijzen tot gegarandeerde handelsbiedingen. En van actuele tot toekomstige restwaardes. Voor ieder voertuig berekenen wij een individuele restwaarde en leveren we B2B, B2C en C2C prijzen.
De occasionmarkt beweegt constant: nieuw aanbod, vraagverschuivingen en nieuwe concurrentie. Autodata biedt handige tools om uw eigen voorraad te analyseren, op stadagen, adviesvelden en gebruikershistorie. Maar denk ook aan web analytics, overzichten van concurrerend aanbod en prestatie statistieken.
Meer informatie over hoe u het maximale uit uw voorraad nieuw en gebruikt kunt halen?
Neem dan contact op met AUTODATA Nederland.
T. 020-4053750
Proefritaanvragen, inruilverzoeken, klantvragen, terugbelverzoeken… uw mailboxen stromen er dagelijks vol mee. Maar hoe houdt u overzicht en bewaakt u de opvolging van leads binnen uw bedrijf? Autodata helpt u hierbij met twee nieuwe diensten:
Lead Router verzamelt en normaliseert leads en kan deze automatisch doorsturen naar bijvoorbeeld uw eigen lead managementsysteem.
Leads vanuit occasionportalen, eigen website of merkenwebsites worden bewerkt tot bruikbare en gestandaardiseerde berichten. Bijvoorbeeld splitsen van voornaam en achternaam of vaste en mobiele telefoonnummers. Lead Router kan vervolgens centraal de lead doorsturen naar een extern lead mangement systeem.
Lead Dashboard is een online tool voor het monitoren en bewerken van binnenkomende leads.
Heeft u geen eigen leadsysteem? Dan fungeert Lead Dashboard als uw centrale dashboard om binnenkomende leads op te volgen. Op basis van voorkeuren kunnen leads worden verdeeld onder vestigingen of medewerkers. Verder biedt Lead Dashboard een actueel overzicht van leads vanuit diverse adverentiekanalen en worden statistieken gepresenteerd.
Lead Dashboard is ook te gebruiken om leads online te bewerken of te filteren vóórdat deze automatisch worden doorgestuurd naar een andere tool. Lead Dashboard is zowel geschikt voor autobedrijven die een online leadsysteem zoeken als voor bedrijven die leads automatisch willen laten doorsturen en hier extra wensen bij hebben.
Vanuit verschillende advertentiekanalen kunnen leads worden ontvangen. Onder andere vanuit websites en voorraadlijsten van Autodata, newICTea, DTC Media en eigen webiste voeding. Ook Auto Trader, Autoscout24, Nederland Mobiel en diverse importeurswebsites zijn reeds aangesloten. Continu worden meer kanalen aangesloten.