7 oktober 2013

 

De eigen website een bron van hoogwaardige inkoopleads!

 

Autobedrijven zijn continu op zoek naar hoogwaardige leads. Leads die de basis vormen voor scherpe inkoop of inruil van voertuigen. Vergeten wordt vaak dat juist de eigen website een uitermate geschikte bron is voor het verkrijgen van deze leads.

 

Immers de meeste consumenten beschikken over een inruilvoertuig. Waarom dan niet de klant zelf vragen zijn eigen auto te specificeren. Niemand is immers nauwkeuriger in het specificeren van zijn auto dan de eigenaar zelf.

 

Met de InruilModule van Autodata kunnen autobedrijven de consument op eenvoudige wijze zijn inruilvoertuig laten specificeren. De consument voert het kenteken in waarna het proces voor het verkrijgen van de relevante details voor de consument in begrijpelijke stappen wordt doorlopen.

 

De modulaire opbouw van de InruilModule biedt het autobedrijf de mogelijkheid zelf de kwaliteit van de lead te bepalen. Ingesteld kan worden welke informatie gewenst is, maar nog belangrijker welke informatie het autobedrijf minimaal nodig heeft om een goed onderbouwd inruilvoorstel te kunnen afgeven.

 

Met de InruilModule is het autobedrijf volledig “in control” om een goede balans te realiseren tussen de kwantiteit en de kwaliteit van de leads. Klik hier voor meer informatie

 

 

Meer nieuws...