10 december 2015

Nieuw! Responsive inruilmodule voor uw eigen website


Responsive inruilmodule

De inruilmodule van Autodata is al jaren een hoog gewaardeerde leadgenerator en is nu verbeterd. Of u de inruilmodule nu koppelt aan uw voorraad of los gebruikt als inkoopmodule, het is een perfect marketinginstrument om in contact met klanten te komen. 







Waarom een responsive inruilmodule

Nu steeds meer bezoekers uw website met smartphones en tablets bezoeken is het een must om ook deze mobiele doelgroep optimaal te bedienen. Daarom heeft Autodata de bestaande inruilmodule verbeterd en responsive gemaakt! Uiteraard met behoud van alle flexibiliteit in instellingen die u gewend bent. Daarmee is de inruilmodule een nog krachtigere leadgenerator geworden die precies aansluit bij de behoefte van uw klanten.


Unieke voordelen:

  • Volledig in eigen huisstijl
  • Integratie met andere Autodata producten
  • Eenvoudig te koppelen aan uw voorraad
  • Werkend op desktop, laptop, tablet en smartphones
  • 24/7 open voor uw klanten
  • Gebruiksvriendelijk control panel om zelf aanpassingen te doen
  • Integratie met Google Analytics
  • Kan in meerdere websites worden geplaatst
  • Werkt tegelijkertijd voor inruil én inkoop


Bepaal zelf de kwaliteit van uw inruil leads

De inruilmodule van Autodata stelt u in staat om zelf de stappen te bepalen in het beschrijven van de inruilauto. Liever wat meer leads? Beperk dan het aantal stappen en vraag om een eenvoudige  beschrijving van het voertuig. Liever wat beter omschreven inruilauto's voorzien van foto's? Voeg extra vragen toe en laat klanten foto's van hun auto uploaden.


Nieuw: mobiele fotoupload!

Uniek is dat bezoekers tijdens het inruilproces direct foto's kunnen maken met hun tablet en smartphone. Ook bestaande foto's kunnen vanuit de filmrol of fotogalerij eenvoudig in de inruilmodule worden toegevoegd. Het beschrijven van de inruilauto is met de responsive inruilmodule dus een stuk gebruiksvriendelijke geworden. Uw klant hoeft niet meer achter zijn computerscherm te zitten maar kan naast de auto de inruilmodule invullen.


Betere integratie met Google Analytics

Bent u benieuwd hoeveel bezoekers vanaf uw website de inruilmodule starten en wat de respons is? Met de verbeterde Google Analytics integratie is het nog eenvoudiger om de resultaten te meten. Plaats uw Google Analytics trackingcode en raadpleeg de volgende rapporten in Google Analytics voor een duidelijk overzicht.


Eenvoudig de leads intern verdelen

De inruilmodule kent 3 manieren om de leads intern te verdelen.
1. Naar een centraal mailadres.
2. Naar het e-mailadres dat aan de vestiging van het interessevoertuig is gekoppeld
3. Naar een door de klant zelf geselecteerde vestiging.
U bepaalt dit helemaal zelf.


Inruilmodule is de perfecte leadgenerator

Iedere klant met een inruilauto wil weten wat zijn auto waard is. Speel hier op in en laat bezoekers eenvoudig een offerte met inruil aanvragen vanuit uw voorraad. De inruilmodule levert u goed gestructureerde inruilaanvragen of. U bepaalt zelf de inruilwaarde en terugkoppeling aan uw klanten. 


Het voordeel is dat uw bezoekers zich serieus genomen voelen en oprecht een goede omschrijving van hun eigen auto kunnen geven. Deze informatie bespaart uw verkopers een hoop tijd met nabellen en uitzoeken. Om het nog eenvoudig te maken kunnen inruildossiers automatisch  het inkoop en taxatiepakket Autoscan inlopen. Dan hoeft er niets te worden overgetypt en kan er geen inruilaanvraag verloren gaan!


De inruilmodule is ook geschikt voor autobedrijven met multi-merk en multi vestigingen!

 

 

 

Meer nieuws...